A vostra maschera di foschia hè purtata currettamente?

A maschera anti foschia hè una necessità quotidiana in a vita d'ogni ghjornu, chì pò prevene a polvere, a foschia, l'allergia à u polline è altre funzioni, è impedisce chì a polvere entre in i pulmoni di u corpu attraversu a cavità orale è a cavità nasale è danneghja u corpu. Avà vedemu quale hè u modu ghjustu per portà una maschera di nebbia.

Prima di tuttu, a selezzione di maschere anti foschia hè raccomandata secondu a marca, perchè stu tipu di prudutti cuntatta direttamente cù a pelle di u nostru corpu, in particulare a prima linea di difesa di u sistema immunitariu umanu (cavità orale, vie respiratorie), è u i materiali aduprati da i prudutti inferiori sò ancu inferiori, cusì e maschere inferiori danneghjanu a nostra pelle di u visu. Prima di purtà, avemu bisognu di lavammi e mani, è quandu si forma a clip di u nasu, duvemu aduprà e duie mani per piazzalla; in più, se vulemu vèstinu più comodi, avemu bisognu di verificà a tenuta di l'aria.

Quandu scumpressate a maschera di nebbia è u saccu filtrante, hè cunsigliatu di ùn aduprà micca e forbici u più pussibule, perchè hè faciule di taglià direttamente u filtru in u saccu cù e forbici, ciò chì causerà assai rifiuti è perdita. Strappate delicatamente u filtru piegatu originale, ùn aduprate micca troppu forza. Dopu avè smuntatu, pò esse piazzatu in un locu ventilatu per un periudu di tempu per scaricà alcuni gasi dannosi generati in u prucessu di trasfurmazione, ma ùn lavallu micca cù acqua per u scopu di pulizia. Ùn lavallu mai cù acqua. Inserite u filtru in u latu internu di a maschera secondu a forma di u pruduttu. (accantu à a faccia). Mette u ponte di Velcro di u nasu in a currispundente posizione di Velcro di a maschera. Generalmente, sta pusizione hè vicina à u nasu di a faccia, cù un filu finu cum'è fissazione. Sicondu a dimensione di u to visu, aghjustate a banda elastica da i dui lati di a maschera in modu chì ùn ci sia alcuna lacuna evidente quandu si porta, è appughjate u filu strettu finu à chì u filu sia cumpletamente pressatu in a forma di u nasu, in modu chì ùn ci hè alcuna lacuna evidente trà a maschera è u nasu.


Tempu di posta: Mar-24-2021