Precauzioni per i zitelli chì portanu a maschera PM2.5

E maschere PM2.5 per i zitelli averanu ancu un certu effettu. I boni prudutti ponu prevene a maiò parte di l'inquinamentu atmosfericu. U so effettu praticu serà influenzatu da parechji altri fattori pertinenti, cum'è u tippu di inquinanti atmosferici, cume se a dimensione di e maschere sia adatta, cume cume si portanu e maschere anti foschia.

Prima di tuttu, ci vole à fà casu à i prudutti di i zitelli. Per ragioni di sicurezza, i zitelli 0-2 anni ùn sò micca cunsigliatu. Per i zitelli di 0-2 anni, ancu s'elli portanu prudutti per i zitelli, ci hè sempre un risicu di soffocazione, allora pruvate à ùn usalli. Hè impurtante di rimpiazzà a maschera cuntaminata invece di puliscila; se a maschera PM2.5 deve esse riutilizzata, deve esse conservata in un saccu di carta pulitu per u prossimu usu. Dopu avè purtatu o cacciatu a maschera PM2.5, lavate bè e mani per assicurà l'igiene. Dopu l'usu, vi pregu di imballallu prima di lampallu in a spazzatura. E maschere PM2.5 sò prudutti di igiene personale è ùn ponu micca esse sparte. Se pensate chì e maschere ùn sò micca lisce cum'è prima, duvete rimpiazzalli cù novi.

Respiratore PM2.5

Dopu, e maschere PM2.5 aduprate da l'adulti ùn sò micca adatte per i zitelli. E maschere di i zitelli ùn sò micca facili da cumprà, chì hè diventatu u cunsensu di Baoma. Parechji genitori anu da lascià chì i so figlioli portinu o ùn portanu maschere per adulti perchè ùn ne ponu truvà una adatta. I zitelli portanu maschere di prutezzione prufessiunale, ma e maschere PM2.5 di i zitelli pupulari anu un effettu scarsu. Unu di i principali svantaghji hè u soffocamentu, chì di solitu face chì i zitelli si sentinu difficiuli à respirà. Inoltre, e maschere anti foschia di i zitelli ponu incontrà altri prublemi quandu sò usati. Per esempiu, i zitelli tiranu maschere PM2.5 per via di una respirazione scarsa o altri disconforti, o ùn ponu micca insistà à portà maschere protettive per via di a so iniziativa. L'efficacità di a prutezzione dipende da a capacità di l'utilizatori à insistà à purtalli in l'ambiente espostu à inquinanti. In casu di cundizioni d'aria poveri, i zitelli devenu riduce e so attività à l'aria aperta, stà in casa u più pussibule, è cunsiderà di piglià purificazione d'aria
Precedente: A vostra maschera di nebbia hè purtata currettamente?


Tempu di posta: Mar-24-2021